Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι η tableLUV; Tι προσφέρει στα εστιατόρια και τι στους χρήστες;

Είναι μια προηγμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα για διαχείριση χώρων εστίασης με ταυτόχρονη δυνατότητα αποδοχής online κρατήσεων.To εστιατόριο αποκτά τη δυνατότητα να αρχίσει να διαχειρίζεται τις κρατήσεις του μέσω ενός ευέλικτου σετ εργαλείων που παρέχει η tableLUV ενώ ταυτόχρονα δέχεται κρατήσεις τόσο απο το site του (με την τοποθέτηση ενός απλού widget) όσο και από τα συνεργαζόμενα portal. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιεί κρατήσεις online είτε μέσω του site του εστιατορίου είτε μέσω των συνεργαζόμενων portal.

Πως κάνω κράτηση; Yπάρχει κάποια χρέωση?

Η κράτηση γίνεται σε τρία άπλα βήματα. Στο πρώτο επιλέγεις Εστιατόριο και Αριθμό Ατόμων, στο δεύτερο Ημερομηνία και Ώρα (με βάση τη διαθεσιμότητα που προκύπτει αυτόματα απο το σύστημα), στο τρίτο συμπληρώνεις τα στοιχεία επικοινωνίας και τυχόν δικά σας σχόλια ή/και προεπιλεγμένες ερωτήσεις του εστιατορίου και κάνεις κλικ στο Ολοκλήρωση Κράτησης. Δεν υπάρχει καμία απολύτως χρέωση, η υπηρεσία είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ! ΔΕΝ απαιτούνται τηλέφωνα και ΔΕΝ χρειάζεται να περιμένεις για κάποιο μήνυμα επιβεβαίωσης από τα εστιατόρια, πέρα από το email επιβεβαίωσης που λαμβάνεις αυτόματα από την tableLUV (βλ. επόμενη ερώτηση).

Απαιτείται εγγραφή στο σύστημα για να πραγματοποιήσω μια κράτηση;

Όχι. Η μοναδική προϋπόθεση για να ξεκινήσεις να απολαμβάνεις την εμπειρία κράτησης της tableLUV είναι να επιβεβαιώσεις το email σου την πρώτη φορά που κάνεις κράτηση μέσω ενός κωδικού που θα λάβεις αυτόματα από το σύστημα στα εισερχόμενα σου.

Πως μπορώ να βεβαιωθώ ότι είναι έγκυρη η κράτηση μου;

Με την ολοκλήρωση της κράτησης σου ενημερώνεσαι άμεσα για την επιτυχία της διαδικασίας. Επιπλέον, λαμβάνεις αυτόματα ένα e-mail επιβεβαίωσης με όλα τα στοιχεία της κράτησης. ΔΕΝ χρειάζεται να πάρεις τηλέφωνο το εστιατόριο ΟΥΤΕ και να περιμένεις να λάβεις αργότερα κάποιο τηλέφωνο. H κράτηση σου ισχύει κανονικά σαν να είχες πάρει τηλέφωνο καθώς το εστιατόριο ενημερώνεται αυτόματα μέσω του tableLUV συστήματος.

Υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των ατόμων;

Ναι αλλά μόνο στην περίπτωση που έχει ορίσει κάποιο περιορισμό το εστιατόριο και με την προϋπόθεση ότι υπάρχουν διαθέσιμα τραπέζια την ώρα και ημέρα της επιλογής σας.

Πως μπορώ να επεξεργαστώ μια υπάρχουσα κράτηση;

Μπορείς να επεξεργαστείς μια υπάρχουσα κράτηση είτε επιλέγοντας Επεξεργασία Κράτησης από το email επιβεβαίωσης που έλαβες όταν έκανες αρχικά την κράτηση είτε από το εργαλείο κράτησης (widget). Κάθε φορά που άλλαζεις ολόκληρη την κράτηση σου ή κάποια λεπτομέρεια της (όπως πχ ημερομηνία, ώρα ή άτομα), λαμβάνεις αυτόματα νέο email επιβεβαίωσης με όλα τα νέα στοιχεία κράτησης. Εξυπακούεται ότι οι επιλογές επεξεργασίας υπόκεινται στην εκάστοτε διαθεσιμότητα του εστιατορίου.

Μπορώ να ακυρώσω μια υπάρχουσα κράτηση;

Φυσικά! Η ακύρωση γίνεται χωρίς καμία επιβάρυνση. Όπως και παραπάνω, μπορείς να ακυρώσεις μια υπάρχουσα κράτηση ανά πάσα στιγμή είτε επιλέγοντας Επεξεργασία Κράτησης απο το email επιβεβαίωσης που έλαβες όταν έκανες αρχικά την κράτηση είτε μέσω του εργαλείου κράτησης (widget). Ιδανικά, παρακαλούμε προσπάθησε να τροποποιήσεις ή να ακυρώσεις μια κράτηση τουλάχιστον μια ώρα πριν την προγραμματισμένη άφιξη σου στο εστιατόριο έτσι ώστε να έχει χρόνο η επιχείρηση να διαχειριστεί καλύτερα τους πόρους της. Για ακύρωση της κράτησης μετά το πέρας της ώρας που έχεις επιλέξει για το γεύμα σου θα πρέπει να επικοινωνήσεις απευθείας με το εστιατόριο προκειμένου να μην χαρακτηρισθεί η κράτηση σου ως περιστατικό Μη Εμφάνισης (no-show).

Θέλω να αλλάξω ημέρα/ώρα τελευταία στιγμή. Τι κάνω;

Δεδομένου ότι τα εστιατόρια έχουν ήδη κρατήσει ένα τραπέζι για εσένα, η οποιαδήποτε αλλαγή μετά την προγραμματισμένη ώρα του γεύματος σου δεν είναι δυνατή. Ωστόσο, μπορείς να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά με το εστιατόριο προκειμένου να αλλάξεις την ώρα ή την ημέρα, αλλά είναι στη διακριτική ευχέρεια του κάθε εστιατορίου το εάν θα σε εξυπηρετήσει ή όχι, καθότι δεν είναι υποχρεωμένο να το πράξει.

Tελευταία στιγμή αποφασίζω ότι δεν μπορώ να πάω στο εστιατόριο. Τι κάνω;

Αν δεν ακυρώσεις έγκαιρα μια κράτηση, συνιστούμε να επικοινωνήσεις με το εστιατόριο για να το ενημερώσεις ότι δε σκοπεύεις να παρουσιαστείς. Εάν δεν συμβεί κάτι τέτοιο, τότε θεωρείσαι από το εστιατόριο ως περιστατικό Μη Εμφάνισης (no-show) και υπόκεισαι στην εκάστοτε πολιτική της tableLUV και του εστιατορίου για τα no-shows. Εάν θεωρηθείς no-show, σου αποστέλλεται σχετικό e-mail.Αν δεν ακυρώσεις έγκαιρα μια κράτηση, συνιστούμε να επικοινωνήσεις με το εστιατόριο για να το ενημερώσεις ότι δε σκοπεύεις να παρουσιαστείς. Εάν δεν συμβεί κάτι τέτοιο, τότε θεωρείσαι από το εστιατόριο ως περιστατικό Μη Εμφάνισης (no-show) και υπόκεισαι στην εκάστοτε πολιτική της tableLUV και του εστιατορίου για τα no-shows. Εάν θεωρηθείς no-show, σου αποστέλλεται σχετικό e-mail.

Θέλω να μεταφέρω στο εστιατόριο κάποιες ειδικές απαιτήσεις σχετικά με την κράτησή μου. Τι πρέπει να κάνω;

Κατά την πραγματοποίηση της κράτησής σου μπορείς να γράψεις τις ειδικές απαιτήσεις σου στο σχετικό πεδίο στο βήμα “Ολοκλήρωση Κράτησης” οι οποίες και θα μεταβιβαστούν στο εστιατόριο! Επίσης σε κάποιες περιπτώσεις στο ίδιο στάδιο, για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σου, το εστιατόριο προσθέτει προεπιλεγμένες ερωτήσεις που μπορείς αν το επιθυμείς να συμπληρώσεις.

Προσοχή: Εμείς δε φέρουμε ευθύνη για το εάν το εστιατόριο θα εκπληρώσει τις ειδικές αυτές απαιτήσεις. Κάθε εστιατόριο έχει τη δική του πολιτική εξυπηρέτησης πελατών και δικούς του κανόνες.

Έχω κάνει μια κράτηση σε ώρα/ημέρα που ισχύει κάποια προσφορά του εστιατορίου. Χρειάζεται να κάνω κάτι;

Απολύτως τίποτα! Το εστιατόριο γνωρίζει όλες τις λεπτομέρειες της κράτησης σου. Πηγαίνεις απλά στο εστιατόριο τη συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα που έχεις επιλέξει με τον αριθμό των ατόμων που έχεις καθορίσει. Μένει μόνο να απολαύσεις το γεύμα σου!

Άλλαξε ο αριθμός ατόμων μιας κράτησης και δεν πρόλαβα να τον αλλάξω online έγκαιρα. Τι γίνεται;

Η κράτηση, αλλά και η σχετική προσφορά ισχύει αυστηρά για τον αριθμό των ατόμων που έχουν δηλωθεί κατά τη κράτηση. Εάν πας στο εστιατόριο με διαφορετικό αριθμό ατόμων, τότε το εστιατόριο έχει το δικαίωμα είτε να θεωρήσει την Κράτησή σου άκυρη είτε να σου στερήσει το δικαίωμα να εκμεταλλευθείς την προσφορά. Είναι στη διακριτική ευχέρεια του κάθε εστιατορίου αν σε εξυπηρετήσει ή/ και αν σου παρέχει την αντίστοιχη προσφορά. Σημείωση: Εφόσον προσέλθεις στο εστιατόριο με οποιοδήποτε αριθμό ατόμων, δε θεωρείσαι no-show.

Η άφιξη μου στο εστιατόριο πρόκειται να καθυστερήσει. Μπορώ να κάνω κάτι;

Μπορείς να αργήσεις μέχρι και μισή ώρα από τη δηλωθείσα ώρα κράτησης. Έπειτα, το εστιατόριο είναι σε θέση να σε θεωρήσει περιστατικό Μη Εμφάνισης no-show και να δώσει το τραπέζι σου αλλού. Εάν φτάσεις στο εστιατόριο καθυστερημένος παραπάνω από μισή ώρα, είναι στη διακριτική ευχέρεια του κάθε εστιατορίου το αν θα σε εξυπηρετήσει ή/ και αν θα σου παρέχει την αντίστοιχη προσφορά.

Μπορώ να συνδυάσω την προσφορά που προσφέρει η tableLUV με άλλη προσφορά του εστιατορίου;

Όχι. Οι προσφορές λειτουργούν ανεξάρτητα.

Πώς αξιολογώ την εμπειρία μου;

Για να αξιολογήσεις την tableLUV εμπειρία σου θα πρέπει να έχεις ολοκληρώσει μια κράτηση σε αυτό. Λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του γεύματος σου θα λάβεις ένα email που θα σε παροτρύνει να μας πεις την γνώμη σου πατώντας πάνω στο σχετικό σύνδεσμο.